Wednesday, December 3, 2008

dak pompuan kelas

semua ni dak pompuan kelas...tp yg pki baju putih yg duk sopan santun n ayu tu bkn dak kelas,dia tu ehhhmmm aku,huhuhu dari kiri mazuha(awek fahmi),julaila(awek ayie yg duk komen slalu tu n kuat membebel n kuat perasan tu,eja(single lg sapa nk leh msk line ar tp xtau ar single lg ke x skng),shiba(erm si kecik comel ni xtau status dia rasanya ada tp xtau ar kena tanya tuan dia sendiri la,aminah(ni mat nyer awek),laila(hakimi nyer awek),ain(ni dulu aku ada ngurat dulu tp direjek,huuhuhuhu)akhirnya aku dpt yg sebelah si baju putih siti norjuhana..dulu adik agkt aku...skng aku dh agkt...mizan jgn kaco yer?aku report awek ko nk kaco awek aku,huhuuhu

4 comments:

maz said...

wahhh akim..promote awekz ker??hihihi..

hakim razak said...

mesti la...akim kn promoter...huhuhuhu...

Anonymous said...

ooooo.....promoter....promot ckit aku....ahakz

Anonymous said...

nak aku promote ju ko ke ayi kat org len?huhuhuhu